マレーシア航空ビジネスクラス(機内食予約) ”CHEF-ON-CALL”を試してみました

こんにちは!
OneWorldTravelerのトモです。
 
成田発クアラルンプール行き搭乗日の3日前に
マレーシア航空から下記のメールが届きました
 

ファースト・ビジネスクラス向けの機内食の事前予約サービスの案内のようです
フライト出発時間の24時間前までに予約必須との事
(そういえばJALも最近開始しましたかね)
 
メニューのPDFファイルはこちら
https://www.malaysiaairlines.com/content/dam/malaysia-airlines/mas/ccf/pdf/mh_business_class_menu.pdf
 
WEBからそのまま選択するのかなと思いきや、
Please note that owing to system maintenance activities, our online ordering facility for Chef-on-Call is temporarily unavailable. During this period, you can place your order by contacting our call centre at 1 300 88 3000 (within Malaysia) or +603 7843 3000 (outside Malaysia), or email us at kulccm@malaysiaairlines.com.

システムがダウンしているので、電話かメールをしてねって事でした(^-^;ので
こんな感じで送ってみます。

数時間で返事がありました。
 
Dear Mr. Tomoyuki,
Thank you for contacting Malaysia Airlines .
Please be informed that I have ordered your meals for NRT/KUL/NRT accordingly.
Kindly contact us if you require any further assistance.

Warm Regards,
Gobal Customer Contact Centre
www.malaysiaairlines.com
 
確かに承りましたという事で安心です(^^)

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です

CAPTCHA